30 Nisan 2012 Pazartesi

do ..do..domestossssss....

        Gecem gündüzüm karıştı ,mütemadiyen iş yapıyorum ortalık toplamaya programlanmış gibiyim misafiri yolcu ederken oğluma pjamanı giy talimatları verirken bardak tabak topluyorum:)Tamamme otomatik :)Bide temizlik yaptım 6 saat domestos elimde daha neresi var diye aranıyorum..Yağ çözücü,pas çıkarıcı ,cam sil.,o ne ya hepsi ayrı işe yarıyor vede ayrı yerlerde işe yarıyor.Başımın üzrinde daire olmuş uçuyorlar temizliiiiiiiiiiiiiiik.:)Eşimin düşüncesi ise;bütün kadınlar el birliği ile dünyanın sonunu getirceksiniz!Yalan da değil.ama öyle evlerde oturuyoruzki sanki bu temizlik malzemeleri olmayınca çıkmıyor bu fayansalardan camlardan birşey .Bide parke o tamamen özel zaaten bu saydıklarımı ona hiç süremem .Ama arap sabunu yarıyor parkelere en azından arap sabunu orjinal   :P
Sözün kısası çok yoğunum bi okadarda yoruldum bekleyen yazılarım var yayınlamak istediğim depolama çözümlerim sıradalar bekliyorlar ,öncelikler var şimdi inşallah siparişlerim biter bitmez burdayım:)


bu gün çok iş başarmışım oğlum kendi elleri ile tatlı yaptı bana yorgunluk felan kalmadı:)



büyüyünce o boşaltıcakmış kaselere..


ikili kazanda ekmek denedik tadı aynı yine güzel,ama kesimı daha da güzel oldu dilimler daha ufak.


artık bir mama sponsorumuz var kızların kısmeti taşın üstünde demişler:)seveni çok keratanın...

 buda sponsorumuzun hediyesi ,bende birtane vardı bunlardan zaaten ama  ,pek sevdim bu damacana surahileri masalarıma göre süslerim artık::

                                                                             sevgileeer.


                                                         sahra'nın gece günlüğü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder