11 Nisan 2012 Çarşamba

üçüncüsü bu kalbe ağır gelir...

oğluşum  tay tay durmaya başladıgından beri hayvanları çok sever hav,mırr,cik derken şimdi su samurunun sesini bile müthiş taklit ediyor bukalemun yok komodor ejderiymiş,benim köpek balıgı yada balina deyip işin içinden sıyrılcağımı sandığımda dahi beyefendi yok beyaz balina yok bilmemne köpek balığı diyerek sağ olsun beni düzeltiyor.
     Bir türüde bilme kuzum ya.
     2.5  yaşındaydı henüz teyzesi ile beraber üçümüz gezmeye çıkmıştık evin hemen aşagısında atılı bir su borusu vardı ama dardı oldukça .miyav sesi geliyor biryerlerden ama içler acısı sesi , ağlamaktan çatallaşmış , o ne diye döndüm oğluşum zaten anlamış anne kedicik nerde dedi .Bakıyoruz saga sola ama yok anladık borunun içinde hayvan ama gözükmüyorda uzun boru agır kaldıramıyoruz.Oglum büktü dudakları anne kedicik sıkışmış başladı ağlamaya,anne kedicik ağlıyo kurtar onu .Oğlumun yüzünü görünce bende saldım salcam makarayı.Hemen yanda dogalgaz tesisat bürosu var onlara söyledik.Bi tanesi dedi yaa  o sabahtan beri orda yaa.Önce anlamadık ne diyo baktım yüzüne yani keşifmi yaptım zaaten biliyoz demek istiyormuş.Hiç birşey demedim ,diyecek birşey yoktu zira.Bir kedi ağlaması ile saatlerdir oturmayı başarmışlardı nasılsa ne desem işe yaramazdı.çıktım.Oğlum borunun başında ağlıyo ,cumartesi eşim evdeydi şükür eve dönüp eşime haber verdim oĞlum teyzesi ile borunun başında biryere ayrılmıyo.
   Eşim indi hemen oğlum babasını uzaktan görünce ,babacım kurtar kediyi dedi.
Babası sakinleştirdi bizimkini şimdi siz gidin gezin oğlum ben kediyi kurtarcam gelince görürsün dedi önce ayrılmak istemedi oğlum, razı etti babası(sebebide hayvan yaralıysa felan görmesin diyeymiş)ben düşünemedim olayın duygusallıgına bir hayli kaptırmışım kendimi.
    Biz ayrıldık döndgümüzde borudan ses gelmiyordu ,boruların yeri deyişmiş felan.Eve çıktık ki sürpriz eşim balkonda beslemiş çamurunu temizlemiş kedinin ,oglum mutluluktan havalara uçuyo kediyi kurtardık kurtardık diye bir telefon itfaiye gelmiş biraz uğraşmışlar ama çıkarmışlar kediyi yavru kediymiş hemde.beyaz siyah,çok istedik bizim olsun ama hayvancık durmuyo oglumda alerjik bronşit geçiriyo bir gece baktık sonra saldık kediyi dolaştı bayagı evin önünde oğlumla camlara yapıştık osoruyo annesi nerde ,kedicik çok yalnız.Bende bir ton hikaye uyduruyorum .Neyseki annesini buldu da rahatladık.Hala  aldığı her oyuncağa anne ve baba da aldırır, fil alırız büyük boy anne ,baba alırız ,kırmızı bir araba alırız yanına büyük boy  anne baba :).Hala arada bahseder bu olaydan. En uygunu balıktır dedik bir sabahta kalktık ki ölmüşler göstermeden lavaboya ,oğluma da ailelerini ziyarete gittiler dedik.


    En son hayvanımız 'koca kuyruk'japon balıgımızdı .O da sizlere ömür.Yok hayvan deyip geçemeyiz bize agır geliyor, baksamda sorumluluk  hissediyorum.Üçüncüsü kalbimize  ağır gelir.Daha almam hayvan eve mecbur olmadıkça gitse üzülyorsun ölse üzülüyorsun.Oğlumunda uykuları kaçıyor düşünürken.
      oğluşum hayvan sevgisini artık ,sokak kedi ve köpekleri ,oyuncak hayvanları ile gidericek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder