15 Ağustos 2013 Perşembe

Splenda 'larım geldi

Oyyı bugün ben farkında olmadan yulaf kepeğini 2 günlük  ölçüde tüketmişim. nolceeeek yarında protein günü spelenda'lar az evvel elime ulaştı tanıdık eczanede çalışan komşum getirdi şimdi bi vicdan yaptım ayol ben bunları ancak 2 gün sonra denerim ühühühühhüüüü:(
     Bu kutular bana dedemin Almanya dönüşlerini hatırlattı getirdiği çilkolata abur cubur ne varsa paketleri hep bu tarz olurdu ,yani nasıl bir pazarlama stratejileri var ise kutunun şirinliğine seçilen renklerine bak Avrupa'da yaşasam sırf kutu merakımdan , doldururum market sepetini .Sarı bilinç altında nasıl bir etki yapıyorsa şimdi benim pasta yapasım geldi meselaaa.Boşaldıktan sonra ne için kullansam ben bunları :)))) Avrupa'da olmadığımıza en çok eşim sevinecek doğrusu, geçen Bayram bir kırtasiyenin önünden geçiyorduk benim  komidinler  az eşya alıyor takılarımı toparlayamıyordum ,istediğim kutulardan gördüm,ama ne görüş , filimlerde hatun kişi şöyle ciddi ciddi yürüyordur  gayri ihtiyari sağına bakarken şaşkınlık geçirir tekrar dönüp bakar , yüzündeki ciddiyet önce şaşkınlık sonra gülümseme ardından mutluluk ve en son sevinç ile değişir , genelde bu görüntü bir mücevher veyahut aşık olduğu kişi olur :) e ben aşk olayını geride bıraktım yanımda taşıyorum artık:) mücevherde beğendi isem tenekede takarım plastik de kimsenin lafını takmam bi tek . Üstüste dizili 3 'lü kutuları görünce cama yapıştım , camdan  kurdeleli rengarenk kutuları sevdim Bayram günü çevrenin bana bakışında ki  deli damgasını gururla kabul edip hemen içeri daldım:)
    Eşimin  her zaman bir son nokta yorumu olmuştur ,ve yine oldu.Yüzüme bakıp ürkmüş gibi  'o nasıl bi sevinçti öyle gözlerinin içi parladı sanki hazinemi buldun.
     Heeee arada ortaya benden içeru biri daha var çıkıp şöyle diyo 'kutuuu kutuuu'. Ayakkabı kutusu kaplamak salça kutularını biriktirip  boyamak , boncuklamakta bunlar arasında boş vakitlerimde ortaya çıkan içimdeki yapıyor bunları kesinlikle ben değil.
    Hatta hiç haberim yooooook :p tuvalet  kağıtlarının içindeki kartonları topluyor bu ara kalemlik yapacakmış deli işte deli napsa yeri:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder