31 Ağustos 2013 Cumartesi

Ev ,ben ve yenilik.

   Evlilikte 10 yıla doğru gidiyoruz , ne zaman oldu on yıl evliliği geçtim yaş üstüne bir on yaş daha gelmiş . Zaman çabuk geçiyor şüphesiz ama  ay ben kendimi hala 18 ilk hissediyorum geyiği yapmayacağım zira ben öyle hissetmiyorum belki canlı renkler çocuksu zevklerim toz pembe düşüncelerim var hala ama 3 ' lü yaşlara girdiğimden beri manevi yorgunluk hissediyorum doğrusu, daha ne yaşadın da böyle oldun diyeceksiniz hatta kendime de dedim ama  sanırım endişeler insanı en çok zayıflatan huzursuz kılan şeyler. Belki insanı yoracak yıpratacak bariz olaylar olmalı hayatta ama endişeli olmak belki de benim gibi garanticiliği seven karakterde ki insanlar için , belirsizlik en büyük endişe kaynağı. Hiç 'adam sen de ' çi olamadım dışarı ya karşı ne kadar kafaya takmayan umursamayan bir kişilik olsamda içeriye karşı da , en âlâsından bir kafaya takıcı  olabilirim. Birinci derece de değer verdiklerim üzerine çok düşmüşlüğüm ve de kendim den çoooook şey beklemişliğim var. Taşıyacağım dan fazlasını alıp onlarla ne yapacağımı bilememişliğim de var. Var , var oğlu var. Biraz yorgun hissetmenin bir zararı olmaz, biraz bocalamak , belki bazen dibe vurmakta , yolunu düzeltip , kendini resetleyip , başka bir bakış açısıyla bir daha denemek için lazım belki de ....
     Ne yazacak iken teeee nerelere gittim daldım da daldım , şimdi nasıl bir basitleşicem görün bak :)
Aslında az yakın sayılır yazı ile fotolar , değişim, yenilik bunların dışa yansıması bende ev , eşya , giyim olarak dışa vurduğu da olur , şahsi bakış açım ve kendim ile ilgili değişimlere girmeden durumu tamamen maddi ele alırsak böyle :) az biraz yeniliyoruz evcağızımızı, renkler ufak tefek değişiklikler..


Bu halıyı katoloğuna seçmiştim tam rengini göremeden hemde, şimdi vizyon moda diye heryerde vizyon benim konsept gri beyaz ,modeli beğenmiştim ama risk aldım , bukadarmı güzel uyar ,kürdüm renkleri var içinde oda ayrı açmış renkleri , oturma odamız gri , beyaz , siyah , mürdüm renkleri ile tamamlanıyor artık geriye ışıklandırma ve duvarlar kaldı.
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder