15 Ağustos 2013 Perşembe

Fırında dukan mantar ve ıspanak rulosu

Evet dukan ısınma tariflerimi desek bugün kendi mantar yemeğimi uydurdum ,belki yapan başka bir arkadaş daha varmıdır bilmiyorum ama ben çok beğendim  soğan ve sarımsağı söteledim  az su katarak , sonrasında ç. biber biraz salça ve baharat ekledim mantarlara pay edip üzerlerine light  yoğurt sürdüm:)




Buda ıspanak rulom doğru değil biliyorum ama yağlı kağıt almayı yine unuttuğumdan Folyo kullandım:d  sonuç yine güzel oldu hemde çok lezzetli bunun tarifini. 
http://www.dukandiyetitariflerim.com/.  Den aldım zaten  sırf bu blogta geziyorum desem yeridir , emek etmiş arkadaş yapmış ,fotolarda çok güzel .Benim ruloma gelinceeee.:)




Bugün sonunda doymayı başardım:)) dukan güzel bir diyet imiş  doğrusu ama geceden ne yiyeceğinize karar verip yaparsanız iyi olur yoksa benim gibi aç kalabilirsiniz ki dukan amcam bunu hiç tasvip etmiyor, tabi kendinize yemeğinize ayıracak vaktiniz varsa ne mutlu size dukan da iken bile ziyafet yemekler hazırlıyabiliyorsunuz .Yarın tartılıcam bakalım ,tatlandırıcıları eczaneden sipariş ettim tatlı krizim gelmeden bi tanışsak iyi olurdu:))  kızım hasta idi bu gün çoooook yoruldum ,uyku düzeni bugün   kaydı biraz , o uyanmadan bende az nallari dikem byyy:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder