19 Ağustos 2013 Pazartesi

Seyir devam

Dukan yan etkileri diye bir durum var. Zaten beklediğim birşeydi bu zira dukan olamasada halsizlik ve eklem arısı 2.doğun sonrasımyakama yapışmıştı.Kalsiyum ve vitamin takviyeleri ara ara gidiyordu hayatıma.Geçen yıl diyetisyen eşliğinde gıdalardan iramin alayım diye bi yeme programım oldu diyetisyen olmasa kaç kiloya çıkardım acaba 69 ile şimdiye kadar gördüğüm en yüksek rakamı görmüş oldum . 
     Dukana başlarken çok okudum , vitaminden mineralden kesmiyor amcam aslında belli bir müddet şeker , un, ve meyveyi kesiyor ama vithamın almayı destekliyor bende 2gün önce başladım kalsiyumuma c vitaminine hala biraz halsizlik ve uyku hâli var ama gece uykumu düzene sokmam da lazım böyle eksikliklerimde  var, bunun dışında açlık yok dukanda tarif denemeye devam ediyorum. Bu gün içler acısı bir pan kek denemem oldu lezzeti çok güzeldi ama fotoğraf çok kötü idi koymadım ,kısık ateşte yapın pan kekinizi acele etmeyin benim gibi:)
     Yorgunluk olunca yürüyüşden de bişey anlamıyorun ama hiç aksatmadım, kaçamak  yapmadım , bırakmak niyetinde de değilim .
      Bu gün ps günümdü ciğer tabağı yaptım 0 yağ soğanında olanın yarısı kadar düşünün kısa zamanda salatalar için sumak almam lazım ,yüksek tavsiyedir  cümlenize. Ama balzamik sirke bulamadım , nar ekşisi zaten eksik olmaz bizde ama. Balzamik sirkeye henüz ulaşabilmiş değilim.
     Bide diş arısı var dünden beri biraz da iltihap olmuş bide o halsizlik yapıyo oh ne güzel cumaya tartılırım ben kendimi olduğumdan fazla hissediyorum artık .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder