25 Ağustos 2013 Pazar

Dukan kek

Ne gündü henüz de bitmiş değil ya neyse, sünnetimiz var efendim malumunuz ama benim yorgunluğum bundan değil gayet normal günlük yaşamımızdan kaynaklanıyor çocuklara findıklı kek. Yaptım bu gün ve o karmaşada kendimde kek yaptım netten aldım tarıfi şöyle ki;
     
      3 yumurtam
      8 kaşık yulaf kepeği  
      4 kaşık tatlandırıcı 
      Yarım paket diyodu ben daha fazla koydum kabartma tozu
       Aldığı kadar süt boza kıvamına gelene kadar koydum ama bekletmiyorsunuz kepek hemen emiyor sıvı ne varsa 
     Doğru fırına 150 derecede pişirdim be ve 12 muffin çıktı günde yulaf kepeği hakkıma göre 4 tane düştü ama 2 yeterli kutuya koydum gerisini .yarın büyük gün bakalım oğlum sünnet olacakmı? Yoksa genel anestezi diyerek ileri bir tarih mi olacak , yada olacak evde beni 3 ile çarpıp beş ile bölüp kalan beynim ve sabrımıda ekmek arasımı yapacak . Hihihihhi:) 
         Yarına Bismillahirrahmanirrahim.....inşallah iyi olur ... Dua edin 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder