31 Ağustos 2013 Cumartesi

Dukan'da 22. Gün ve motivasyon kaynağım. Japon style

  Evet dukanda 22.güne gelmişim bile , bugün anladığım şeybşu atalarımız doğru demiş;
   Her işin başı sabır ve sabırın sonu selamet.
    Başta yemek hazırlamak konusunda çok bocaladım dukandiyeti tariflerim sayfası olmasa 2. Gün bırakmıştım herhalde 2. Hafta kolaylaşmaya başladı ve tariflere diyetin sınırlarına mantığına tamamen alıştım.
    Hemde -4.5 kilo ile 22 . Güne geldim sanırım ilk ayı en az -5 ile devireceğim bakalım hayırlısı , daha bir motive oldum ilk  10 gün halsizlik ve sinir geldi bana kitapta da diğer dukancıların bloglarındanda biliyordum bu konuyu , ona da sabır ett
m geçti oda, kalsiyumada başlamıştım zaten , bugün ki yürüyüşümüde hoplaya  zıplaya hafiflemiş gibi  yapınca , eve gelip bi inceledim kendimi, bacaklarım da , incelmiş daha da motive oldum ,sonunu da görürüm inşallah diyetin  çok iyi gidiyor . Şimdi düşününce bir çok Türk kadını gibi ben de yemeden asla kilo veremezmişim şimdi anlıyorum, dükkanın ennnnn güzel yanı açlık yok elimizdeki malzeme ile de tatlı tuzlu her türlü tarif geliştirebiliyorsunuz oda cabasıııııı.
    Bir tek şu ön yargılar var ya onlara cevap vermek zor, soruyorlar ne diyeti 'dukan ' diyorum haaaa şu hep et yenen diyet amaaaan , yok kardeşim oku kitabı olmadı internetten bak kabak , patlıcan ,ıspanak, yeşillik , brokoli şimdi hepsini mi sayayım birsürü sebze var  sadece pişme şekilleri farklı . Ha bide tatlandırıcı olayı var onuda kullanmak zorunda değilsin bide sanki 10 sene kullanacakmış gibi bir tavır , şişman halimiz daha sağlıklı sanki de , şimdi herkez için hiçbirşeyi genelleyemem herkesin bünyesi , sağlık durumu farklı az yemek en efdal olanı tıbben de , dinende de tavsiye edilen bunuda beceremiyoruz böyle metodlar arıyoruz  ok. Ama tamamen kendime söylüyorum kimse dediğimde hareket etmek zorunda değil  ben oldukça rahatlamış hissediyorum sadece hafiflikte değil bu sanki daha düzgün çalışıyor vücudum , çok özele inmeyi sevmiyorum ama oğlumun hamileliğinden. Hemoraid miras kalmıştı bana  nerdeyse tamamen bu konu da da sağlığıma kavuştum ki kitapta bu konu ile ilgili hiçbirşey yazmıyor .Bunu da karbonhidratın gidip yerine yulaf kepeğinin hayatıma girmesi etkili olmuş olabilir diye düşünüyorum.
    Ben şöyle düşündüm peygamberimiz günler ce aç kalırmış uzun zaman hurma ve zeytin ile beslendiği olurmuş . İkiside biri tatlı biri tuzlu çok güçlü yiyecekler. Şimdi bunun yanına sen kek poğaça etli yağlı yemekler , ekmekler, tatlılar ekle sonrada ayy ya sağlığım bozulursa diye kork, önce kendime söylüyorum yanlış anlamayın ekmekle , hamur işi  yanında sağlıklı zannettiğim sebze yemekleri  ki pişirinp tamamen aslında öldürdüğümüz yemeklerle yaşıyormuşum  . İnşallah sadece dukan için değil komple yemek alışkanlığımı değiştiririm Buda benim temenniiiim.
             Yemek için yaşamak değil ,yaşamak için yemek diyorum. Fightiiiing
        Azıcık inceldim diye kendimi japon style bir safari yaptım kızım la kendime ciciler beğendim 38 benden olur olmaz  kendimi alışverişe salacağımdıııır . Byyyy











Şimdi resimleri atarken farkettim kaydettiğim elbiseler yok , nolmuş onlara kaydetmemişmiyim hemen kendimi elbise sörfüne vuruyorum sonra dönüyorum:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder