14 Nisan 2012 Cumartesi

iki yapıştırıcı,hareketli göz,şekilli makas anne:)

   Oğlumun yeni favorisi bay becerikli.Mütemadiyen bay becerikli izliyoruz kreş zamanı alışverişimizden bir ton  malzememiz var bunlardan iki yapıştııcı  ,hareketli göz,ve şekilli makas devamlı elinde ,kucağında onlarla uyuyor.Bende oğlum açma ,yatağa sürme ,etme eyleme demekten çıldırmak üzereydimki,sonunda el işi zamanında çıkartmak üzere anlaştık.Bir kaç gün öncede kızçemden fırsat bulmuşken yaptığı bir resmii çerçeveledik.Diğeride sırada.Seramik ve tutkal hamuru ile de coştuk geçenlerde ,onlarında kurumasını bekliyoruz bir postta o zamana .

               şekilli zımba bunların daha da büyükleri var:)kırtasiye ve yapı marketlere bayılırım bu zımbanın çeşitlerine de göz dikmiş durumdayım.:)))


   birazcık sabır ve mükemmeliyetçilik problemimiz var kelebkleri kendi yapıştırıdı zımbalamaya ben biraz destek verdim,zavallım artık işin sonuna doğru ''dünyanın bütüüüün kelebekleri buraya toplanmış anneee''demeye başladı ama iyide idare etti.Yardım bile etsem düzgn yapmamaya çalışıyorum yoksa birdaha kendi yapmak istemiyor bu neden düzgün değil deyip takıntı yapıyor ve pes ediyor.Buda mükemmeliyetçilik reçetemiz:)





 o kelebeğide ben ekledim ama sonra pişman oldum atık ben yaptım demiyo ,annemle beraber yaptık diyo resmi:)egosunu zedeledim mi ne:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder