22 Nisan 2012 Pazar

gül bebeğin gül köşesi....



Oğlumdan da deneyimliyim bir bebeğin pekte azımsanmayacak ufak tefek sayılan ama sayısıda çok olan bir çok eşyası oluyor.Pişik kremleri düzenli kullanılacak damlaları,bezleri,patikleri,mendilleri(benim bebelerim biraz fazla kusuklu  oluyor:) ,pamuk ,gazlı bez (göbek bağı zamanında her alt açmada bir temizleniyor zira)şampuan sabun,tarak ,emzikler,biberonlaar v.vs.
   oğlum doğmadan evvel koyu mavi kapaklı dolap ,kütüphane kısmı olan şifonyer,beşik olmak üzere bir takım almıştık.Çokta işime yarayan dolap ve bu kütüphaneli şifonyeri hakkatten kitap koymaya kalkışınca kitaplık olmadığını anladım ,kitap konulunca alttaki çekmeceler agırlıktan sıkışıyor ve açılmıyor.
İkinci çocuğumuzun kız olduğunu öğrenince aldı beni bir telaş ,yan arsaya ev yapılmadan bir odamı kullanamıyorum ısınma problemi çok oluyor o zamana kadar odalarını ayıramayacaktım , bebek en azından 7 ,8 ay bizim yanımızda olacaktı,ama oğlumun eşyaları kızın eşyaları,ileri dönem için dahi birçokta hediye gelicek oda var napsam dedim.Bide elimden geldiğince uyumlu olsun isterim birşeylerin, oğlumun odası krem_mavi  ki birsüredir beni daraltıyordu.Bende önce oğlumun dolaplarını yapışkan kağıtlardan akça ağaç rengine kapladım.Yalnız merak edenlere söyliyeyim alt renk koyu ise 2 kat gerekiyor.İki kat kapladım,Şifonyeri kızıma intikal ettirdim :)




oğlumun eşyalarıda çekmece boyutuna uymuyordu artık.Ona daha büyük bir şifonyer aldım önü beyaz diğer bölümleri ağaç görünümlü beyaz başlıklıda bir baza ,yakın zamanda da şifonyerin takımı 3 kapılı gardrobu alıcam inşallah oğlumun odaseşyası toparlanıcak.diğer dolap ve şifonyer prensesin olucakki en azından abisi kadar olana değin ona yeticektir sanıyorum.
  Bunları böyle çözümlemişken şifonyerin raflı kısmınıda elimi attığımda en lazım olanlara kolayca ulaşağım gibi düzenlemek istiyordum ki aynen şu hale geldi .


Üstteki kutularda ki onlarıda ben kapladım küçük ayakkabı kutuları bebeğin patikleri banyo lifi fazla sabunları v.s. var en üstteki küçük kutuda toka ve saç bantlarımız var.Yuvarlak sepetin içinde kızımın ileriki dönem  emzikleri tarakları derecesi gibi eşyaları var minik iki küçük kutuda birinde kolanyalı diğerinde paketli gazlı bezler var..Açıkta olan şampuan ve kremleri diğer tarafındaki ilaç gaz damlası ve diğer ihtiyaçları görüyorsunuz.En alttaki krem rengi kenarı pembe tüllü ekmek sepetinde ise kızımın mendilleri ve artık kullanmadığımız ama 4 .aya kadar çok kullandığımız eldivenleri var .hepsinin içi ayrı bir dolu yani ıslak mendil ve alt açma takımlarımızda dolapta.bide kaplamış olduğum pringels kutuları var bu fotolarda yok onlarıda bi ara eklerim içlerine pamuk,makyaj temizleme mendilleri gibi şeyler koydum alması kullanması kolaylaştı.






çekmecelerde gördüğünüz gibi ufacık çorapları bir kutu ile ayıtdım benimde odamda takılarım çoraplarım için böyle kutular yaprım ve çekmeceleri düzenledim.




çekmece kapaklarını görüyorsunuz koyu maviydiler eskiden şimdi krem :)keşke evin parkelerinide bu range yapsaymışım artık bir dahaki sefere:)
buda dolabımııız.Üstte arkalara,kışlık annanemizin ,babaannemizin hazırlıkları olan örgüler var büyük penye takımları var .Ön tarafa pattaniye havlu nevresim takımlarını koydum hatta çoğu resimde yok yıkamıştım herhalde ozaman .Doğrusu bu fotoğreflar üç ay öncesinden kendim için çekmiştim blogla alakası yoktu ozaman.






aşağı kısmı oğlum için kullanıyorum babam buraya bir askılık daha yaptı.Oğlumda artık kendi giyinmek ve eşyalarını seçmek istiyor buda böylece bizim için  iyi oldu:)


Burası lohusa yatağının olduğu yer herşey elimin altında olsun diye byle hazırladık örtülü alanda kızın bez,zıbın ,çorap,mendil,penye ,takımları var böylelikle çok kalkıp uğraşmadan hem çocukla hem kendimle ilgilendim.ahşap beşik almadım bu sefer oglumunkinin ön panelini çıkarmıştık ve dört yıl kullandı.Ama diğer bir çocuğa geçecek kadar dayanamadı,zaten  odaların ayıracağımız için direk yatak alıcam busefer inşallah.Park yataktanda çok memnun kaldık doğrusu.
saklama kutularla ilgili bir postum daha olacak inşallah sağlam kutular bakıyorum benim gibi gardropların üstüne hurç v.s. koymaktan üstlerini örtmekten hiç hoşlanmıyorsanız takipte kalın süper şık bir çözümüm vaaaaaaaar:)görüşürüüüz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder