8 Nisan 2012 Pazar

ah pazarrrrrrr...

Kim demiş pazar tatil günü diye?
Annelik zor.Özveri, emek ,heyecan,stres,sorumluluk.Ama mutluluk mutluluk mutluluk.Ne diyeceklerim anlatır anneliği,nede demek istediklerim.Tarifi pek mümkün değil yani.Dileyen herkes yaşar inşallah diyorum.Ama maraton seveceksiniz bir kere.Aynı anda iki üç iş yapıp,üç beş şey düşünüp,komplex planlar yapacaksınız.bazen çocuk ,bazen yetişkin,bazense etkisiz eleman olacaksınız.Nerede dur diyeceksiniz nerede yürü yavrum diyeceksiniz çok mühim.büyüdükçe de sorular sorular sorular artacak.Cevaplar dahi ölçülü olacak.Bıkmak usanmak nedir bilmeyeceksiniz.İhtiyaçları önceden tahmin edeceksiniz tam bir organizatör olacaksınız.Böyle uzayıp gidecek liste.Tamamen karşılıksız bu özveri neredeyse hücrelerimize kazınmış olacak ki,o iki kocaman göz size her baktığında tekrar enerjiniz yerine gelecek.Her yeni güne daha bir enerjiyle başlayacaksınız.
  pazarrrrrrr günleriniz dahil:))Eskiden yani 5 yıl öncesine kadar :)Pazar günü diye bir kavram vardı benim için kendisine pazarrrr diyordum ki sadece ben merkezli bir gündü.Şimdi yedi yirmidört mesaimde pazar günlerim dahil 23:00 suları itibari ile oturmuş bulunmaktayım.Ma aile geçirdigimiz güzel bir gündü çok şükür çocuklarımızla vakit geçirdik, gezdik ,sohbet ettik,yanımızdaki iki tatlı yetmiyormuş gibi biraz daha tatlılandık.:)




Tabi her annenin tahmin edecegi günlük ev düzeninden çocuk bakımına bir ton iş.Bunları kendinize eziyet haline de getirebilrsiniz eylence haline de.Oğlumda uyguladığım yöntemi kızımda da kullanıyorum ben, herhangi bir iş yapıyorken oda ,ana kucağı denen koltuğu ile yanımda duruyor kimi şarkı ,kimi sohbet ,bulaşık eldivenleri ile oyun yapmaktan,dolap düzeltirken havlularla cikkalar yaparak uyanık kaldığı saatlerde de idare ediyoruz.Arada küçük ağabimizde  oyunlara dahil oluyor ve dolabınızı normalin  iki katı bir zamanda topluyorsunuzzzzz:)
Tüm gününüz dolu dolu geçse de nasıl bir yaradılıştır ki bu kadınlık ben dahi kendimi çözebilmiş değilim ,yinede kişisel tatmini açısından diğer uğraşlarına da devam etmek istiyor insan ,hele ki üretken bir yapınız varsa.İçinizde bir yerde hep uğraşıyor sizinle.Zor geçen hamileliğim sebebiyle,şimdi ise çocuklarımdan biri beş biri 4 aylık olduğundan kişisel uğraşlarımı zorunlu olarak azalttım.Tezhib te hamlaşmamak adına kendimi zorlayarak iki sipariş aldım.inşallah vaktinde bitiririm.Burada da tezhib işlerimi,dikiş çalışmalarımı,oğlumla yaptığımız el işi oyunlarını paylaşacağım inşallah.
hahaha  yazmak dahi iyi geldi azmim arttı birden:)
 ne yapalım pazarrr 'ım dahi yok ama gecelerim var değilmi ''gece günlüğü''!!!


oglum pazar gecesi kapanışını yaparken.
ben:aaa oglum bu ne?(kendisi bir üstteki bardak rafını boşaltmış iken)
oğluşum:anne görmyormusun bu benim bal petegim.
ben:mmm ee şimdi nolcak bunlar
oğlum:şimdi hepsini içebilirsin,işim bitti.
ben::)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder