22 Nisan 2012 Pazar

teyze ve yeğenleri eyleniyor...



Oğlumun biricik kuzeni yegane ablası bize geldi geçenlerde.Birlikte oynadılar atladılar zıpladılar e  tabi  birgün sonra doydular ,hem oyuna hem birbirlerine .yaşları 7 ,5,ve 4 aylık olmak üzere gelde üç çocuğu tut bir evde.Üçüncü dünya savaşı çıkmadan birşeyler yapmak lazımdı,acil durum muffinleri yaptık küçük kızımda sevinç çığlıkları ve aguları ile bize katıldı.Sulu boya,oyun hamuru,çizgi sinema ,o,bu ,şu.yok.Enerjisi bitmiyor çocukların.yada ben artık yorulmuştumki eğitimci teyzemiz geldiiii bizde küçük kızımla birazz nefes aldık.Beni artık köleye çevirmiş olan oğlum ve yiğenim,teyzeleri ne derse yapıyor ,yeterki o ilgilensin hahaha artık bilmiyorum sadece eğitimden değil bu iş var bişeyler kız kardeşimde çocuklar için özel bir dalga yayılıyor kendisinden :)İletişimin zirvesinde:)))neyse sadece oyun hamuru ile birbuçuk saat tutabildi onları.Kendi adıma oyun diyemiyorum ben oynatırken daldan dala atladılar doğrusu.İkiside kendi istedikleri şeyleri yaptılar kardan adam oğluşuma ayit bizim çok hoşumuza gitti.






buda yiğenimin sıcacık bir yuva yapmış evcimen yğenim benim:)






 buda oğluşumun kaç çocuğun aklına yanar dağ yapamak gelir .
AAA oğlum niye tıkıyosun o kırmızıyı içine diyodumki frenledim kendimi,oğlum ne yapıyorsun dedim,ateş yapıyorum anne dedi yanardağın içinde poaaaaaaaağ patlicak bide kaya kondurdu üstüne ,peri bacası mübarek:)









Bir önceki teyze ziyaretindede oğlumla teyzesi coşmuştu yine aşağıdakilerde  ozamandan.Oyun hamurunu da ,deniz  hayvanlarınıda seviyor kerata ,(tabii en çok zıplamayı)




bunlar deve kuşu yumurtasıymış.:)





2 yorum: