8 Mart 2016 Salı


          AKATSUKİ NO YONA


  Animede izlerim !
      Çoluk çocuk, iş güç ,okul  koşturmaca dünya bunların içinde bir döngü içinde benim için dönerken ,her telden çalan zevklerimi farketmişsinizdir muhakkak.Tüm bu koşturmaca ve vakitsizlik içinde zombi olmak gibi gizli bir emelim olabilir.Bilinç altıma yerleşmiş ve bana bu süreçte istediğini de yaptırıyor olabilir:=)
      Bir bakmışsın ders çalışıyor,bi rbakmışsın ezber yapıyor,bir bakmışsın çocuklar ile hoplayıp zıplarken ,bir bakmışsın ödevdi yemekti .temizlik,azda hava almak lazım hoooop gün bitmiş tabi aralarda yaptıklarımı yazmadım.Sen bu deli hatun (ceylan gibisin diyenlerde var tabi :))  Anime izlemeyede vakit bulur beğendim sizede tanıtayım dedim.

       
       Klasik şımarık prenses karakterini bilirsiniz,şımarık prensesimiz bir gün hayatın gerçekleri ile insanların ikiyüzlülüğü sebebi ile en acı şekilde karşılaşıyor.Daha önce yaşadığı umarsız hayatının  pişmanlığı ve üzerindeki sorumluluklarıda yerine getirebilmek için dostları ile bir yolculuğa çıkıyor .Tabi bu yolculuk bir amaç üzere gerçekleşiyor .Kendini bulma yolunda yapılan bu yolculuk ki komedi sahneleri de bol ve dram,komedi,aksiyon iyi işlenmiş ,romantizm olayı abartılmamış beğendiğim animelerden ordu .Açılış kapanış müzikleride tam şu andaki haleti ruhiyeme tercüman oldu diyelim izleyeli iyi seyirler :)


       Bu kapanış müziğimiz acıkın tersingen olduğumdan herhalde bunu daha çok sevdim :)anlamıda pek güzel.

     Geri dönemeyeceğim günler için gözyaşı dökerken 
     Baktığım gökyüzü kızıl alevler içinde yanıyor,
     Kendi gücümü ve zayıflığımı farkettiğim günden beri.

     Sen sakın korkma yüreğinin götürdüğü yere git
     Rüzgarı yarıp geçen  senin gezgininin yolunu,
     Şafak  aydınlatacak.

     Gökyüzü uçarcasına geçen o zaman 
     Geçmiş sözümüzü yerine getirdiğimiz an,
     Şafak aydınlanacak.
    
        Buda openin  2 müziğimiz.Aksiyon sahnelerinde kullanmışlar.


Şaka maka  derken baharda geldi leyleği havada da görmedim bu yıl ama gezesimiz var ailecek bakalım bizede seyahat yolu açılacakmı:)
   
                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder