2 Mayıs 2012 Çarşamba

çok paraya ,sudan ucuz:)......

   işlerimin başına gitmem  lazım hazır ev ahalisi uykunun rem aşamasında iken derken ,sahra bu dururmu ay dedim kızımın hediyelerinden kombinlerinden bir potpori yapayım ablalarına gidiveririm hemencecik.:))hıh bunca yıllık kendimim daha tanıyamamışım kendimi:))))))))
    sen benim aklıma bugün aldığım ciciler düşmesinmi ?Kendimi tekrar bulmaya başladım hamilelik lohusalık derken giyim kuşamı geçtim ,büyük merakım takılarım , incik boncuklarımı  dahi umursamıyordum:)Tekrar kendimi buluyorum sanırım .Duramadım fotoğraflarını çekeyim dedim makinenin flaşında problem var düşün sahra beyin fırtınası masam .masa lambam aklıma geldi tamam ,tam gidecekken oğluşumun ormandan kendi elceğizleriyle topladığı boyadığı(benim isteğimle:D)simlediği kozalaklar gözüme takıldı onlarıda kaptım .Çok mükemmel olmasada resimlerim,çok paraya sudan ucuz cicileri fotoğrafladım .Sözün özü dayanamadım ayy uzatmayayım lafı yoksa vicdan azabı çekicem çalışma odam bana göz kırpıyo kendi içimde bir ''suç ve ceza''(dostoyevski)  oyunu oynamaktayım iki ses konuşuyor biri burda biri çalışma masasına gitmek istiyor.:))Susun bakiyim itidalli olucağız az ondan az bundan:))))
















çoğunlukla hanımlar bir elbiseye takı ayakkabı eşarp uydurur yok ben peeeek öyle normal yollardan bulamıyorum istediğimi sadece bir yüzzük için bile kıyafetimi ayarlayabilirim oderece incik boncuk seviyorumm :))takııııııııııııııııııııı  bu arada bla bla ablamın şimdiden sahra onları bana veeeeer dediğini duyar gibiyim :)))(kötülük gülüşü)  aradığın kemeride buldum diyeyim ice çatlasın:)))hahah
bla bla ablaaaa.

(bu yazıyıda ablama itaf ediyorum:))

ayyy tamam tamam gidiyorum  (içimdeki raskolnikov yine konuşmaya başladı :))kaçtım ben.


                                                               sevgiler

2 yorum:

  1. hahaha oda benim favorim avucunu yala:))))))ama nerden aldığımı söylerim..

    YanıtlaSil