9 Mayıs 2012 Çarşamba

kısır aşkınaaaa!

kısır aşkım beni yakından tanıyanlar bilir kısırı çok severim pek çok severim .Hani şu hazır iyeceklere birşey katıyorlarmışya daha çok yenilsin diye bulgurun içinde de  ondan var bence:)kendimi durduramam kısır görünce .Geçen haftasonuda durduramadım kendimi hasta oluyodum nerdeyse:)))bide aşagıda gördüğünüz hamurdan kızartma yaptık gece vakti tam''yatta geber ''yemeği oldu:)))Antalyalı bir akrabam var o demişti uyku yakın yenilen yemeye yatta geber yemeyi denirmiş yalan değil ölmedik ama bütün gece beynim uyumadı    metobolizmam kendini şaşırdı:)))


ve zuzaylı yerini aldı çevresindeki pembe tüm eşyalar oğlum tarafından ayıklandıııı:)




hamurun pişmiş görüntüsünü yakalayamadım bile, evde oğlum ve eşim gibi iki hamur işi canavarı var iken mümkün diil bu.



içimdeki raskolnikov hortlamadan ben kaçar iyi geceleeer:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder