21 Mayıs 2012 Pazartesi

yola düşmeye üç kala....

  hahaha leylek dedim ya tam ertesi gün gezimiz kesinleşti hafta sonu için bileciğe gidiyoruz,gecenin körü ütü yaptım ,işimin kontürlerini bitirdim yarın renkelerini hazırlıyacağım bir yandan da bovulu düşünüyorum ne yapsam ne koysam diye:)düz duvar tırmanan bir oğlum ve kusuklu bi kızım var ,eşimden hiç bahsetmiyim varın bavulu siz düşünün.ay çok renkli aileyiz canımın sıkılmaya vakti olmuyor  hepsi ayrı alem kendimide anaların anası ilan etcem nerdeyse ,şöyle günleri ikiye katlayıp yaşasam anca yetişirimde belki sıkılmaya vaktim olur.bu arada doğal yaşam ,organik besin,sağlıklı yaşayalım çalışmalarında ev yoğurdu sürecine de ,uyum sağlamış bulunmaktayım birkaç denemeden sonra yoğurt yapımını da öğrendim ekmek, yoğurt ,süt organik ,hazır gıdadan zaaten kaçıyoruz elimizden geldiğince bide oğlumun salam sucuk aşkı varki o konuyada aşagıda gördüğünüz aleti alaraktan girişimde bulunucam inş.ha sakınan göze çöp batar misali gibi tüm bunları pimpiriklilikle değil zevk için  yapıyorum anne olarak bu yoğun zamanımda bile elimden geleni yapıcam taktir rabbimin elimdeki tezhibim bitene kadar temizlik ve blog yasağı koydum ondan derine inmeden haftanın in leri ile by diyorum:)


bi satış sitesinde buldum bunu fiyatıda çok uygun (içli köftede yapıyo:D)   tamamen oğlumun sucuk aşkı için kendimi şukadar düşündüysem:)

ah komşucuklarım Allah razı olsun seviyorlar sayıyorlar ama ben kilo verceğime aksine alıyorum sanırım:P


cerrah paşada bir sabah bol şükürlü günümüz sonra anlatıcam inş..



hastahane bahçesini çok sevdi oğlum keyif yaptı ağaçlar kozalaklar ,dönerkende ço güzel bir gün geçirdim anne diyo :)


insanın abisi olursa vaziyeti bu olur sanırım bizde okadar alışmışızki oğlumun vahşi hayvanlarına gülümüz bunlarla yatıyo kalkıyo oynuyo ısırıyo gayet normal sanki:))
 gece oğlum orda burda bırakınca hayvanları koltuğun yastığının altından kapı arkasından görünce sıçradığım çok olmuştur.öğrenilmiş korku bu olsa gerek ömrümde canlı timsah görmüşlüğüm yok:)


bunları gördük bayıldık oğlumla hemde sütü tencereden boşaltmak güç oluyo bende zaten tabak çanak sevdalısı:)
 haftanın favorilerinden ve öylede olmaya devam edecek inş,ç,lek kaysı şeftali bilimum meyveli yoğurtlara...


haftanın salatası dondurucuyu bitirmeyi hedefledim ama sarımsaklı zeytinyağlı limonlu börülceyi kim sevmezki:)


şu resmi görmek bile beni mutlu ediyo yaparkenki halimi siz tahmin edin..
       sana layık olmasada nacizane el emeğimdir ya emir-el müminin......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder