10 Mart 2016 Perşembe

    MİNİ MİNİ MİMM MİMM....

   Şu bloger hatunları hiç boş durmuyor yeni yeni icatlar çıkarıyor:)Baya bir zamandan beri var bu mimleme ama düşününce internet insanı asosyal yapıyoorun aksine tam bir sosyalleşme bence şimdi su'nun notu beni mimlemiş sağ olsun ve şimde benimde birilerini mimlemem lazım kendi kabuğunda yaşamayı seven yengeçi al hadi hodri meydan de hemde sende başkalarına hodri meydan de de:))
   Şimdi bu sosyalleşme değilde nedir.Utangaçım ayol ben şimdi kimi mimm dicem az düşüneyim ve
http://sununnotu.blogspot.com.tr/2016/03/gunlerden-mim.html ve su 'nun sorularına cevap yazayım.,
    

En sevdiğiniz yayın evi hangisi?

   Şimdi çok güzel soru ama ben kitap alırken yayın evini hiçmi hiç umursamam ,hedef odaklı bir insan olarak ya aradığım konuya yada dikkatimi çekene odaklanırm.Ayy çok zormuş bu soru kendimi kötümü hissetsem bilemedim ama birkaç yayın evine orta okul bebesi iken kafayı takmışlığım var bari onlardan bahsedeyim Kaknüs kitap evine okul zamanı çok giderdik kitap ,yayınevi cafe üçlemesini ilk deneyim edişimdi ve pekte hoşuma gitmişti kahvenizi içerken hali hazırda şair yada yazara rastlamakta mümkün:)

Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı yorumlayın?

Benim için değerli hakkaten iz bıraktı diyebileceğim iki rus yazar vardır Tolstay ve Dostoyevski 
tolstoydan İçimizde ki Şeytan kitabını o zaman Kaknüsten almıştım ,zaten küçük dünyanıza yeni sorular ve dünyalar açan tolstoyun sorgulayışlarıda daha da bir anlamlı oldu benim için o zaman .
Dostoyevski nin suç ve cezasın dan bahsetmesem gece rahat uyuyamam ,7. sınıf zamanları okuduğumda felsefeye dairde bir coşku vardı ozaman içimde felsefe sohbetleride oluyordu okulda birde ben suç ve ceza okumuşum heyyyt kim tutar beni,o nasıl betimlemedir öyle sevgili dostoyevski en ayık zamanında yazmış o kesin !zira Vicdan  ne dir ?diye sorulsa nerdeyse robota bağlayıp Dostoyevski derdim o zaman:) Vicdan ve insanın bunu en acı şekilde tüm damarlarında hissedişi ve yine insan olmanın verdiği acizlikler  hayat içinde kaası karmakarışık Hukuk öğrencisi Raskolnikov (Arada kafasına tekme atma hissi uyandırmışsada sonun da gözüme girdi delikanlı) amma gaçmişe gittim kitabı okuduğum zaman oda da o dönem bir tütsü yakma hobimiz vardı vanilya aroması burnuma geldi yeni ve flaşbekler,,,

Okuduğunuz kitaptan beğendiğiniz söz ?en fotolusundan hemen size buyrun.



Bu yayınevinden kitap çıkarsaydınız tutmasaydı ne hissederdiniz?

Benim için büyük ama insanlık için küçük bir adımmış herhalde derdim:)

Bu yayın evinden almak istediğiniz kitaplar neler?

hihi kötülük gülüşü yapim az şuraya istemek ve ben yanyana gelmişiz o listenin sonu gelmez mevzu kitapsa ki öğrenciyim şu an züürt ağa modundayım daha da bi acıklı istiyeyim ozaman:))
1.Nefis Psikkolojisi :Mustafa Merter
2.Mantıkut Tayr:Kuşların Diliyle :Feridun Attar 
3. Amak-ı Hayal:Filibeli Ahmet Hilmi
İşte böyle benim cevaplarımdaa,herkesi gece gece iii gecelerr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder