18 Nisan 2012 Çarşamba

bizim evi zuzaylılar bastı...


Oğlumun bay becerikli hayranlığından bahsetmiştim daha önce.Zatı muhterem bay becerikli okadar becerikli ki geçenlerde uzaylı yapmış o zamandan beri oğlum söyleniyordu anne uzaylı yapalım gel anne uzaylı yapalı.Bay becerikli neyle yapmış ?oyun hamuru ile;yapıyoruz bozuluyo oğlum feryat figan.Öylemi böylemi derken ilkokulda yaptığımz tutkal hamuru aklıma geldi evde mevlüt hazırlıklarından kalma biraz tutkal verdı internettende baktım biraz yaptım amaa kuruma süresi çok uzun tabi bunu biliyordum ama koca hamuru elime alınca oğlumun ne diyeceği aklıma geldi ''anne uzaylımı ver uyicam,oynicam,atlıcam ,zıplicam''v.s.
  bi okadarda seramik hamuru yaptım fırınlamak üzere oynadık kalıplarla kestik uzaylımızda şeklini buldu :)oyun hamuru olarak esnekliği çok güzel oldu fakat figürleri ayakta tutmak biraz zor oldu .


heykel restorasyonunda yapılan (ve benim biiiiiiiir ton makale çalıştığım konudur) heykellerin içine demir çubuk konulduğu geldi .arkeolojik kazıya gidemedim ama metotlardan biri işime yaradı,hamurun içine kol ve ayakları tutsun diye kürdan koyduk:)  bide mantar yaptık.
Kalıplı figürlere kürdan takarak delikler açtık kendileri anahtarlık olacak ve oğlum sevdiklerine hediye ediceeek.üstte de muffinler pişiyo kek yapmayı çok seviyor oğlum  krem şanti ile ve süsleme şekerleriylede üstünü kaplıyoruz.Seramik hamuru derken ;kendimizi bide muffin yaparken bulduk:)




    simlemekte anne oğul takıntımız sim sim siiiiim:))  (çok pepe izlemekten kalma bir alışkanlık vurgulu üçkere söylemek)


zuzaylımıza hareketli gözlerde  yapışıcak yerlerini belirledik.şimdilik boyadığımız kadarı ile bir resim ekliyorum ama tam bitmiş halleri ile bir post daha yazıcağım zira anahtarlık halleri yanlarına başka süslemelerde eklicez dahada farklı olacaklar.ev işleri ve bebeğin ihtiyaçları ,elişlerimizi sonuna kadar getirmekte zorluyor bizi ,bu yüzden parça parça yapıyoruz .bir günde bitiremiyoruz zira.


görüldüğü üzere bitmediler daha ,biraz daha işleri var.ama sanki bitirmişiz gibi paketleme hayali kuruyo ağlum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder