17 Haziran 2012 Pazar

mola....

 yok ara verdiğim felan yok (burada yazmak bile mola benim  için )ben kim ara vermek kim muhakkak her işe koşucam ondan bundan yapıcam ama yazın sonun da kendmide beyaza boyicam:)eşimde bana uydu sağ olsun  evde dolaşırken sahra kapıyıda boyayalım sahra şunuda boyayalım haha sonunda kendimide boyicam kapanışı yapıcam..
    kızçemin dişleri iyice huzursuzluk verdi yavruya oğlumda yutkunma probleminden baya çekmiştim daha kız doğar doğmaz yemek filelerinden ısmarlamıştım onunla arada rahatlıyo karpuz şeftali  gevveliyo.


 
    Vitrinlerin boyasına başladım gelecekte kızımın odasının yani ,havada sıcak baktık olmuyor bizim bıldırcın bile daralmış çıktık biraz bugün gezerken havuz lu bir park bulduk havuz kenarında baya vakit geçirmişiz tabi yine kalabalıktan kaçtık önü açık esintili bir parktı yürüdük gezdik,yumurtlayan bir tavuk oyuncak vardı oğlum ne zamandır istiyordu almak zorunda kaldık ama biraz enteresan oldu kırıldı elinde oğlumun bakarken satıcıda gayet düşüncesiz bir biçimde zaaten alıcaz belli  fiyatını baya abartılı bir fiyattan verdi hemde tanıdık tı rezalet yani.Oğlum pek sevindi  bu işe ama keşke daha gönüllü bir biçimde olsaydık.
       gül hanım dönüş yolunda ayakabı çorap ne varsa fırlattı tam bir keyfü keyf maşallalh döndük .Bazen ufak bir yürüyüşte ki yol değişikliği ble insanı canlandırıyor  sıcaktan pek uzak gezme istemedi canım ama hep derim mühim olan insanın ruh hali yoksa fizana gitsen açmaz seni...
                                                                                                      sevgileeer:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder