26 Haziran 2012 Salı

Ümraniye'ye :) gecikmeli bir yazı...

Nerde ise bir ay olacak daha önce hem komşum hem arkadaşım olan çok sevdiğim bir arkadaşım beni aradı .Hem bebek ziyareti hemde uzun zamandır da yüz yüze görşemediğimizden ziyaretime gelecekmiş çok sevindim bütün hesabımı da yatılı kalacaklarmış gibi yaptım ,ama mümkün olmadı kalmaları hatta tahmin ettiğimizen de az görüşebildik:(
   Ama örüşebildik ya oda  güzel.Gelinleride arkadaşımdır oda beraberinde daha çok sevindim.Herkesin vardır anlaştığı hemen kaynaştığı arkadaşları ,Onlarla da tanışmam arkadaşlığım böyle başladı .istediğimizden az görüştük bu sefer ama illede sözlere gerek yok hayatta ,ben manen onları anladım onlar beni:)
            çok tatlı bir gelin görümce ikilisidir kendileri,  rabbim öyle uydurmuş hani nasıl denir karakterleri narin ,temiz kalpli öyle fesatlık herhangi bir olumsuz düşünce  değil aklına gelmek başkasından duysalar şaşkınlık geçirirler.yalansız ,riyasız ,tos pembe niyetleri.Dünya yerinde duruyorsa böyle insanlar sebebi ile duruyor derim ben hep .
        daha önce karşılıklı oturuyorduk ama ben istanbul'un bir ucu onlar bir ucu denilecek kadar uzağız artık .İyi olsun, herkes mutlu olsun ,sağlıklı huzurlu olsun ,gönüller bir olsun inşallah.
         Doğrusu taşındıkları zaman baya üzülmüştüm öyle üzüntümü pek belli edemem, kendimide motive etmeye programlamış yapım yüzünden de şöyle dedim hep; olsun iyi olacak şartları iyi ,daha rahat edicekler , daha da mutlu olacaklar...........e internet var telefon var en önemlisi dualar var dualarda buluşuruz.
            buluştuk,,buluşuyoruz buluşacağız inşallah en güzel buluşma mekanını keşfetmişim uzaklık korkutamaz  
beni niceleri var yan yana yaşar ama up uzaaaak
           niceleri var diz dize ama gözler kör .
           niceleri var dip dibe gezer ama aslında arkadaş değil.
           fazla görüşmesekte ,yüz yüze buluşmasakta ,saatlerce sohbet etmesekte aslında hep beraberiz gerçekten sevdiklerimizle.....
 
                                                                                      sevgiler      
                                                                                                       sahra


    gelerek sevindirdikleri yetmiyormuş gibi bide gülümüze çok şirin bir elbise almışlar bayıldım:)


  bende onlara kupa almıştım beğendiler  :)bende beğenmelerine sevindim ,resimleri yok zira ben hala makine   ile beraber hareket edemiyorum bide şu flaş sorunu çok canımı sıkıyo sıra onada gelcek inşallah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder