16 Haziran 2012 Cumartesi

hayırlı kandiller:)


 
 Herkese hayırlı kandiller :)bundan yılllaaar önce lisedeyken  ablalarımla piyerlotiye kabir ziyaretine gitmiştik çok güzel bir gündü kabristanda bir mektup vermişti ablalarımdan biri çok güzel bir mektuptu miraç kandili idi o günde mektubu açınca zarfın üçgen iç bünyesinde ''miraç buğutlu namazlar inşallah diyordu'' çok hoşuma gitmişti bende herkese miraç buğutlu namazlar diliyorum  inşallah.

     Nasılda ısıız kalmış bloğum...ben kendimi boyama ya verdim  bugün bitti ne kadar ahşap eşyam varsada bir odaya tıktım içleride evin o köşesinde bu köşesinde duruyor her kesin bildiği badana dağınıklığı vardır ya işte onun 2 katı evi alt üst etmiş durumdayım ,biryandan bu evde yemek yeniyor çamaşır bulaşık ütü çocuklar  dışarı git gel zaaten daha bi dağılıyoruz oturmuyordum 2 çocuklu hayata geçtiğimden beri şimdide uyumuyorum :))haha ama mutluyum sahrayı tanıyan bilir nerde zorluk orda ben hatta bilerek hayatımı zorlaştırdığım hedeflerimi yükselttiğimde çoktur :)))ama peşinden koşulacak hedef daima yapılacak birşeylerim varsa orda huzurluyum ,nedense böyle gelmişim dünyaya hatırladığımdan beri böyleyim.
  tezhip bitti  gördüğünüz gibi , arada gidip bakıyorum vedalaşırken zorlanmıyayim diye  tuğramıza başladım ,kapı boyama bitti ,ev düzenini tekrar kurup mobilyalarla tuğra arasında gidip gelerek ramazana kadar bu işleri bitirmek istiyorum .Karar verincede hep aklım orda oluyor ama bebelerimin ihtiyaçlarından vakitlerinden almadan götürücem işleri hayırlısı bakalım.

    bi güzel kandilleneyim ben şimdi hak ettim dimi:)
                                                                                               sevgileer....


               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder