14 Temmuz 2013 Pazar

Mimmmmmm....

 
Sevgili çiçeği burnunda ilahiyatçı su'nun notu tarafından mimlenmişim , yazmak yeni nasip oldu sorularda bir zor bir zor oldukça özel sorular sormuş. başlayalım bakalım.
 
    1-gerçekleştirmeyi istediğin en büyük hayalin nedir.
     Aslın da gitmek istediğim yapmak istediğim Büyük denilebilecek hayallerim var ama en büyük denilecek kadar önemli olan ,vasıflı iyi bir insan olmak ve aile kurmaktı,aslında bu kolay gibi görünen ama bence en zor olan şeydi ,kendim hem aynı çizgide düzgün bir hayat yaşayıp  hemde aile sorumluluğu almak çok büyük bir iş şu an buna ulaşmış  olsam da aynı  doğruluktla giderek hayatımın sonu gelene kadar  iyi bir şekilde yaşamak benim en büyük idealim.
2-değişmek istermisiniz  neden?
    :)) bu soruda bana uygun mu bilmiyorum ama değişmek karakter manasında istemiyorum kararlılığımdan  ,azim,sabır ve buna ekleyebileceğim diğer özelliklerim den çok memnunum ama değişken olmakta özelliklerimden biridir ki ondan da memnunum hayatın değişkenliği içerisinde bazen daha inat veya daha umursamaz olmak gerekiyorsada olurum vel hasılı kelam ben ben  olmaktan memnunum.
   3-seni yansıttığını düşündüğün bir söz nedir.
 
   Azim ve sebat insanların en büyük yardımcısıdır .     hz.  Ali
4-geriye baktığında duyduğun en büyük pişmanlığın nedir.
    Sevgili su hiç bana uygun sorular sormamışsın geriye baktığımda yaptığım iyi kararlar ve yanlış kararlar var ama keşke yapmasaydım dediğim birşey yok ,zira yanlışlarıma hiç devam etmedim hep verebileceğim en iyi kararı verdim usanmadan çaba gösterdim ve bana verilenlerinde kucakladım .
5-Bir mevsim seçsen hangisi olurdun ?
 İlkbahar 'sonbahar
6-yaptığın en büyük çılgınlık nedir ?
  :))))ya şimdi ne desem desem mi demesem mi üniversitenin 2. Yılı eve dönmek zorunda olduğumuz bir hafta sonu oldu uygulamalı bir ödev için istanbula dönmek gerekiyor hocamızda üniversitenin en marjinal hocalarından dediğini yapar okul uzatmasında kimse istemiyor hele ben hiç sınıfta otogarda buluştuk eve dahi uğramadan gidip dönülmez ama otobüs yok başkasına çılgınlık gelmiyebilir ama benim karakterimin çooook dışında olduğu için beim için büyük çılgınlıkta otostopla istanbula geldik.
7-karakterini bir renk ile ifade etsen ne olurdu
mürdüm rengi
8-bir daha yemem dediğin yemek
kim nerde nasıl öyle bi yemek mi var:)))
9-en çok gitmek istediğin yer
Mısır Mısır Mısır piramitlerer
  Hindistan taçmahal
   Kore ve Japonya'da gitmek istediğim yerlerden
10-mutluluk senin için ne ifade ediyor
     Güven ,sağlık

  Benim cevaplarım bunlar. Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder