21 Mayıs 2013 Salı

ne desem bilemedim..

Şimdi okadar zaman ara verince neler yazsam bilemiyorum.Taşinma işleri birsürü rotar ve aksilikle sonuçlanırken,kış ayları malumunuz oğlumun okulu ,gribal her tür salgında evcek hastalanışımız bi türlü tam yerleşememe fotoğraf makinamın arızası internet problemi derken biraz saldım mecburen o arada yazarım diyordum ama yok onuda yapamadım .
Ama havalar ısınınca ,en azından doktor maceraları azaldı okulda işler yoluna girdi ,her ev hanımı gibi yaptığım iştende uğraşlardanda birşey anlamaya başladım ama bir taşınma daha olacak gibi:)
Maceracı ruhumuz ön planda bu aralar :))
ufak tefek ,dikişler,kanaviçe başladım,bir kabe örtüsü tezhibledim (tabi benim ufaklıklar sebebi ile sadece gece çalışıyorum) foto eklerim yakında,
,kız kardeşimi e verdik ,koşturdum koşturdum .
ve yazda aynı geçicekmiş gibi görünüyor,bir zamanlar ettiğim ''hiç boş kalmayayım duasını ''acaba geniş bir çerçevedemi ettim diye düşünüyorum şimdi:)
Allah aratmasın inşallah:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder